Neden mi 20yasdisi?

Neden mi 20yasdisi?



Eh hayat enteresan. 20lik yas disi hic bitmiyor cunku! Ilk ciktiginda hemen kosuyorsun disciye (uzgunum dostlarimi disci yerine koydugum icin!), zannediyorsun ki aldirdin ya rahatlayacaksin. O ilk aci bir daha olmayacak hayatinda. Zaten sana 32 dis fazla, bir iki tanesini (o da en arkada kalanlar) aldirsan ne kaybedirsin?

Hepimizin hayatinda yok mu bir 20ligi? Aldirsam da kurtulsam dedigi.. ama... her aldirdiginda bir tane daha kesfettigi!

Isin tatli yani, her defasinda anliyorsun aslinda hayat o 20lik yas dislerini cok seviyor, sen de hayati...







9 Ekim 2010 Cumartesi

Metin Altiok'tan

Bir hoscakal biraktim
ardimda
sarsak bir yatak
ve yarim bardak su

ah! unutamam
aklimdadir hala...

...adin ne idi unuttum
yuzun silindi bellegimden
ama ellerin;
bir su akiskan
ezberimdedir hala.
Metin Altiok
---
Bugun arp konserine gittim. Dinledigim bir parca size: http://www.youtube.com/watch?v=Miyzhry9NDw
Hani bazi anlar vardir, birseyler sizi alir, gozlerinizi kapatir, biraz gecmise, biraz gelecege salindirir durur.
Bu siiri ilk okudugum zaman ben de bir 'gule gule' birakmistim. 'hoscakal' kalana dendigine gore, gidene 'gule gule'...O hoscakal demisti ben 'gule gule'. Sonrasinda defalarca geri almistik bu 'hoscakal'lari, 'gule gule'leri. Ne guzeldi 'merhaba' diyebilmek her 'hoscakal'in, her 'gule gule'nin uzerine.
Bu yuzdendir belki de ne 'hoscakal' diyebildik birbirimize ne de 'gule gule', elleri ve sesi ezberimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder