Neden mi 20yasdisi?

Neden mi 20yasdisi?



Eh hayat enteresan. 20lik yas disi hic bitmiyor cunku! Ilk ciktiginda hemen kosuyorsun disciye (uzgunum dostlarimi disci yerine koydugum icin!), zannediyorsun ki aldirdin ya rahatlayacaksin. O ilk aci bir daha olmayacak hayatinda. Zaten sana 32 dis fazla, bir iki tanesini (o da en arkada kalanlar) aldirsan ne kaybedirsin?

Hepimizin hayatinda yok mu bir 20ligi? Aldirsam da kurtulsam dedigi.. ama... her aldirdiginda bir tane daha kesfettigi!

Isin tatli yani, her defasinda anliyorsun aslinda hayat o 20lik yas dislerini cok seviyor, sen de hayati...







9 Aralık 2010 Perşembe

Fark..

Uzun zamandir dusunmedigimi fark ettim bugun
Saatin 9 oldugunu fark ettigim gibi
Oysa daha gec zannetmistim
Bir hayal kirikligi
Saat daha 9...

Uzun zamandir dusunmedigimi fark ettim
Portakal kabugundan adam yapildigini
Muz kabugunun kaydigini
Elma kabugunun sarardigini

Uzun zamandir dinlemedigimi fark ettim
O en sevdigimi zannettigim sarkilari
Kalbimin sesini

Bugun sokakta gordugum 2 kisinin yuzunu bile aklima getiremedigimi
Bugunu hic hatirlayamadigim defa daha dunlerde yasadigimi
Bugun fark ettim… ne degisti?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder