Neden mi 20yasdisi?

Neden mi 20yasdisi?



Eh hayat enteresan. 20lik yas disi hic bitmiyor cunku! Ilk ciktiginda hemen kosuyorsun disciye (uzgunum dostlarimi disci yerine koydugum icin!), zannediyorsun ki aldirdin ya rahatlayacaksin. O ilk aci bir daha olmayacak hayatinda. Zaten sana 32 dis fazla, bir iki tanesini (o da en arkada kalanlar) aldirsan ne kaybedirsin?

Hepimizin hayatinda yok mu bir 20ligi? Aldirsam da kurtulsam dedigi.. ama... her aldirdiginda bir tane daha kesfettigi!

Isin tatli yani, her defasinda anliyorsun aslinda hayat o 20lik yas dislerini cok seviyor, sen de hayati...







30 Ağustos 2010 Pazartesi

Bruksel'de sahane bir Yunan restrauranti

Bu blogu acmaya karar vermeden de cok yere yemege gittim ama bence blogun ilk yazisi olmayi hak eden bir yer Strofilia. Bruksel'in merkezine cok yakin. Muhtesem mezeleri var. Sen ozlemissindir bizim yemekleri ondan diyeceksiniz ama hayir! Belcikali bir arkadasimla gittim ve o da 'burasi gercekten bir kesif' dedi.
Ekmek yerine pide servis ediyorlar. Ben ramazanda gittigim icin ve sagolsun hem annem hem de teyzem, gorusmelerimizde benim pide genimi uyardiklari icin sanirim biraz abarttim. O yuzden tatliya yer kalmadi ama eminim tatlilari da nefistir.
Ve tabii ki yemegin sonu Turk kahvesi ile biter. Sade icmek istedigimi soyleyince adamcagiz cok sasirdi ve bayagi guclu oldugumu ima etti. Eee ne de olsa Turk'um dedim:)

Rezervasyon mutlaka oneririm ve pazar gunleri kapali oldugunu belirtmek isterim - benim gibi gecen pazar pide hayalleriyle gittiginizde husrana ugramamaniz acisindan onemli bir bilgi.

1 yorum: