Neden mi 20yasdisi?

Neden mi 20yasdisi?



Eh hayat enteresan. 20lik yas disi hic bitmiyor cunku! Ilk ciktiginda hemen kosuyorsun disciye (uzgunum dostlarimi disci yerine koydugum icin!), zannediyorsun ki aldirdin ya rahatlayacaksin. O ilk aci bir daha olmayacak hayatinda. Zaten sana 32 dis fazla, bir iki tanesini (o da en arkada kalanlar) aldirsan ne kaybedirsin?

Hepimizin hayatinda yok mu bir 20ligi? Aldirsam da kurtulsam dedigi.. ama... her aldirdiginda bir tane daha kesfettigi!

Isin tatli yani, her defasinda anliyorsun aslinda hayat o 20lik yas dislerini cok seviyor, sen de hayati...







28 Ağustos 2010 Cumartesi

Esra Yalazan'dan

'...sanki hayatin ozunde insana 'devam edebilme' gucu veren, tabiatta gorebilecegimiz butun renkleri toplayan, gokkusagi gibi tum farkli duygulari icinde barindiran cok guclu bir cekirdek var. Hic kirilmayacagini dusundugumuz o saglam cekirdek bir kez catlayinca, duygular birbirine siddetle carpip parcalanan toplar gibi kontrolsuz bir bicimde ruhumuzun dehlizlerine dogru saciliveriyor ve maalesef bu kirilma, bu dunyada yasayan herkezin en az bir kez basina geliyor. Bu kadar cok insani birbirinden ayriran, her insani kendi ic yolculugunda essiz kilan bu kirilmayla bas basa cikarken yaptiklari ve daha ziyade yapamadiklari. Bazilari hic oyle bir 'kirilma' olmamis gibi davraniyor, bazilari bu aciyi unutmak icin kendilerinin bile pek inanmadiklari garip tesellilere avunuyor...'  - Esra Yalazan, Yasemin Murekkebiyle isimli kitabindan

Iste benim cekirdegimin catlamasiyla geldigim kirilma noktam Bruksel'de yalniz basima yasamaya baslamak. Hic istemeden gelen o catlama basladi mi artik, o yarigi daha da acmak ve icine dalmak istiyor gercekten insan. Sanki artik yasadigim gunlerin degeri daha da artiyor, ben daha bi 'ben' olmayi ogreniyorum ve bundan zevk almaya basliyorum. Ve kendimce hissediyorum, daha donme vaktim degil, cunku donersem 'yapamadiklarim'la geri donecegim.

Insan ister mi dostlarinin basina kotu birsey gelsin, elbette hayir. Ama cok yakin zaman evvel bir catlakla karsilasan arkadasima, hic dusunmeden, bunu yasadigi icin ne kadar mutlu oldugumu soyledim. Telefonu kapadigimda dank etti kafama, esasen futursuzca soylenmis bir soz.. Dusunsenize, onun duygudurumunu ve karsiliginda soyleneni.. Ama ben onun renklerinden o kadar eminim ki, carpismadan sonra daha da renklenecekler ve ben onun daha da parlamis renklerinin altinda yine duruyor olacagim. Bir dost olarak inanin benim icin de muthis bir keyif!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder