Neden mi 20yasdisi?

Neden mi 20yasdisi?



Eh hayat enteresan. 20lik yas disi hic bitmiyor cunku! Ilk ciktiginda hemen kosuyorsun disciye (uzgunum dostlarimi disci yerine koydugum icin!), zannediyorsun ki aldirdin ya rahatlayacaksin. O ilk aci bir daha olmayacak hayatinda. Zaten sana 32 dis fazla, bir iki tanesini (o da en arkada kalanlar) aldirsan ne kaybedirsin?

Hepimizin hayatinda yok mu bir 20ligi? Aldirsam da kurtulsam dedigi.. ama... her aldirdiginda bir tane daha kesfettigi!

Isin tatli yani, her defasinda anliyorsun aslinda hayat o 20lik yas dislerini cok seviyor, sen de hayati...







26 Ağustos 2010 Perşembe

Iste 20lik yas dislerimden...

Simdii

Bu benim bilgisayarim degil
Klavyesini kullanmak cok zor esasen
Ama senin parmaklarinin gezdigini bildigim tuslara dokunmak istedim
Oyle haddinden fazla seviyorum ya seni senin parmak izlerinin oldugu yere kendi parmak izlerimi eklemek istiyorum
Kendi izlerimin kalmayacagini senin izlerinle karisacagini bile bile
Ve esasen bundan keyif alarak
Tercih ederek beni ben yapan parmak izimden vazgecmeyi
Senin parmak izinle karismasindan haz alarak

nerde kalmisim
evet tuslarda gezinmem lazim ama bir de muhendisim ya rasyonel bir tarafim var, oylesine dokunmak olmaz anlami olan birseyler yazmak lazim

Hem benim icin daha iyi bilgisayarda yazmak
El yazimi okuyamama ihtimalin var cunku
Belki de bu duygularimi okuyamamanla esdeger
Okuyamadigin yazim duygularim
Bu word dosyasi da nasil gorundugum
Dun gece eve giderken bana soyledigin seyi dusundum
Icim disim bir der ya cogu insan
Valla benim icim disim bir degil galiba
Neler var icimde
Ama neler yok disimda
Ya da benim icim disim bir de
hissettigim sey senin algilama kapasitenin disinda
benim icin haddimden fazla
belki senin icin de haddinden fazla
askin da bir konfor alani var belki de
belki de
benim sana duydugum askin miktari sadece bana fazla gelmiyor sana da fazla geliyor
ve anlamadigini soyleyerek kendine duyuruyorsun
kendini inandiriyorsun
kendimi cocugun gibi hissettim gercekten
bilgisayarinla oynamaya boya yapmaya calisan
sense cocugunu ozgur birakan baba
ne yaptigimla hic ilgilenmeyen
ve bu his bile bana cok keyifli geliyor
nedenini tahmin edebiliyorum
360 derece yasamak istiyorum seni
arkadasin, sevgilin, askin, esin, annen, kizin,
tartistigimiz zaman bir daha aramak istemedigin
manyak miyim bilmiyorum ama dun bunu duyunca dahi kendimi mutsuz hissetmenin otesinde bir his belirdi icimde
baslarda korkardim ya seni kaybetmekten
artik korkmuyorum galiba
sadece herseyi yasamak istiyorum seninle
hani bir masalimiz vardi
anonim..
artik degil…
zaten neden anonim olsun ki
sen ve ben olsun
ruhlarin anonim oldugu bu dunyada
senin ve benim masalimiz olsun
kimseye mal olmasin
ve
biz omrumuz boyunca unutmayalim

1 yorum: